Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2012 11:18 - Малко поезия
Автор: zufo Категория: Поезия   
Прочетен: 2004 Коментари: 0 Гласове:
0



КАКТО ПРЕДИ
Нека всичко да е както преди.
Нищичко да не съзнавам.
Да знам, че всичките лъжи
са истина и да не съжалявам.

Да бъда дете. И да вярвам.
След края на взора ми
           светът да приключва. 
Да мисля, че всичко е игра
               и скоро ще свърши.

Как искам и теб да те няма.
И ако си тук - 
                 да си друг.
Как искам, но не мога да искам.
И трябва всичко да променям.
И на своето "аз" да изменям.
Днес всичко е чуждо. Дори ти.
Моля се всичко да е както преди.

МАСЛЕНО ЗЕЛЕНО
Две зелени очи
вперено гледат във мен.
Две мълчаливи очи
стоплят студения ден.

Тези взори зелени
нежно пренасят сълзи.
Взират се, уголемени,
маслено цветни очи.

Те ме омайват, не мога
дума, ни жест да отвърна.
Като зелена дълбока отрова
вливат се в мен щом ги зърна.



РАЗМИНАВАНЕ
Гоня те, за да те хвана.
Искам те, за да те имам.
Чакам те, за да остана
в мислете ти - да се снимам.

Гледам те и те познавам.
Пазя те и те следя.
Тайно аз те наблюдавам,
ала знаеш ти това.

Но колкото и да се мъча
ти не чуваш моя глас.
Виждаш ме, но туй не значи,
че разбираш, че съм аз.

Колкото и да те моля,
как ли ще ме разбереш?
Щом напротив мойта воля
аз те гоня - ти се смееш...



ПРЕСПАПИЕ
Ти си ангел в топка
                 от стъкло,
в бели одежди, очи от сребро.
Имаш усмивка на
               малко дете,
бебе увито в листа от лале.

Това осезание,
тази тиха река
и тези красиви очи
             в мълчание,
са моята нощна тъга.
И твоите мисли зареяни
и всеки твой жест на жена,
усмивка, форми изваяни,
те правят същинска луна.
Извикваш възторг и омая,
в които умирам. Ти дай ми
ръцете си снежни.
                      Бъди моя фея.


В ТЪРСЕНЕ
Аз те търся
във всяко огледало
дали си слънце изгряло.
Във всяко листче и цвете,
диря очите ти, двете.
Аз те търся
и вече не спя,
лутам се, гоня съня.
Гоня късмета си, дните,
нощите, мечтите.
Бягам от тях и се губя,
но те търся навсякъде, луда
съм вече, не спирам
пред нищо и намирам
                         пак нищо.
Аз те търся
във всеки слънчоглед.
Всички в теб гледат - 
               слънце от лед.
Слънце стопено,
невидимо за мен.
Слънце студено,
изгряло в зимен ден.
Аз те търся,
бродя в мрака,
без да знам дали ме чакаш.
Аз те търся,
ангелска измама.
Все те търся,
нищо, че те няма.







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zufo
Категория: Изкуство
Прочетен: 117648
Постинги: 22
Коментари: 20
Гласове: 18
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930